Onet.pl kupił serwis PCLab.pl

Grupa Onet.pl przejęła PCLab.pl, wortal o tematyce komputerowej,miesięcznie odwiedzany przez ponad 1,2 miliony internautów*.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

- Nawiązanie współpracy z Onet.pl ma na celu przede wszystkimuczynienie z PCLab.pl serwisu jeszcze ciekawszego i jeszczebogatszego w treści. Dzięki tak dużemu partnerowi z ogromnymdoświadczeniem wprowadzać będziemy mogli nowe funkcjonalności, naktóre do tej pory nie mogliśmy sobie pozwolić ze względówfinansowych lub technicznych, np. na przykład wideo recenzje w HD.Onet.pl znacząco wzmocni PCLab.pl technologicznie, również poprzezprzeniesienie serwisu i forum na nowoczesne serwery, co podniesieznacznie komfort korzystania z wortalu - powiedział twórca idotychczasowy właściciel PCLab.pl Paweł Pilarczyk.

Wsparcie finansowe Onetu ma pozwolić na zwiększenie liczbywspółpracujących dziennikarzy i zakup sprzętu do testów wlaboratorium PCLab.pl.

- Dla Onetu pozyskanie tak doświadczonego partnera, jakim jestPCLab.pl, jest kolejnym krokiem milowym w rozwoju naszychkompetencji w dziedzinie nowych technologii, bo trzeba pamiętać, żeGrupa Onet.pl dziś to nie tylko duża grupa medialna, ale równieżspółka technologiczna. Zamierzamy zachować unikalny brand PCLab.ploraz chcemy jak najbardziej wykorzystać wiedzę i kompetencjezałożyciela serwisu, który jest jednym z najbardziej znanychdziennikarzy piszących o nowych technologiach - powiedział ŁukaszWejchert, prezes zarządu Onet.pl

Treści pozyskane z PCLab.pl mają wzbogacić sekcję Technowinekportalu Onet.pl i wchodzące w jej skład serwisy takie jak FKN,Republika czy Komputery.

Grupa Onet.pl nie ujawniła wartości transakcji.

*PCLab.pl co miesiąc stronę odwiedza ponad 1,2 milionyinternautów, którzy generują 10,6 milionów odsłon (źródło:Megapanel PBI Gemius, luty 2009).

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

CCC odpiera tezy ws. działalności w Rosji. Wyda miliony na swoje akcje

CCC odpiera tezy ws. działalności w Rosji. Wyda miliony na swoje akcje

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Michał Okoński z nową rolą

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Michał Okoński z nową rolą

Piotr Chrobot nowym liderem kreatywnym w zespole OS3

Piotr Chrobot nowym liderem kreatywnym w zespole OS3

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

Szef sponsoringu sportowego Michał Rutkowski żegna się z Orlenem

Szef sponsoringu sportowego Michał Rutkowski żegna się z Orlenem