„Operacja M.E.A.L.” w kampanii żywności M.E.A.L.

W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa artykułów żywnościowych M.E.A.L. skierowanych zwłaszcza do osób podróżujących i interesujących się militariami. Realizacją akcji zajmuje się dom mediowy Vizeum Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Operacja M.E.A.L.” w kampanii żywności M.E.A.L.

W ramach akcji na stronie Operacjameal.pl realizowany jest konkurs, w którym należy przesłać zdjęcie pokazujące, jak produkty M.E.A.L. sprawdzają się w codziennym użytku np. pod namiotem, w podróży lub w innej sytuacji. Konkurs potrwa do 25 lipca, do wygrania jest kurs strzelecki z byłymi operatorami GROM.

Ponadto emitowane są reklamy podkreślające, że produkty M.E.A.L. cechuje wysoka kaloryczność oraz że są one sprzedawane w treściwych dużych porcjach w metalowych opakowaniach.

grafika

Kampania obejmuje telewizję (m.in. spoty sponsoringowe), prasę oraz internet (reklamy performance i wizerunkowe m.in. na Facebooku i w Google).

Za przygotowanie i realizację działań odpowiada dom mediowy (należący do Dentsu Aegis Network Polska).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+