W spocie Beata Kozdrak jest pokazana jako nowa osadzona w więzieniu, ma na sobie charakterystyczny pomarańczowy uniform. Autentyczne bohaterki „Orange is the New Black” zastanawiają się, dlaczego tu trafiła, na co piosenkarka śpiewa fragment przeboju Bajm „Lola, Lola” z refrenem: „Zabiłam go całą mocą swą, gdy zostawił mnie na dnie”.
- Nie obiecywaliśmy, że lepszy będzie świat. Ostatni sezon „Orange is the New Black” tylko na Netflix - skomentowano w opisie spotu, który pojawił się na polskich profilach Netflixa w mediach społecznościowych.

Finałowy, siódmy sezon „Orange is the New Black” jest dostępny na Netfliksie od minionego piątku. Jest to jedna z najpopularniejszych własnych produkcji platformy. W rolach głównych występują: Dascha Polanco, Taylor Schilling, Laura Prepon, Kate Mugrew, Danielle Brooks, Uzo Aduba, Natasha Lyonne, Taryn Manning, Laverne Cox, Michael Harney, Samira Wiley czy Yael Stone.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wiedzmin-serial-netflix-zwiastun-wideo-opinie-fabula-kiedy-premiera,7170870784645249a ##
W polskich spotach Netflixa byli już Gessler, Brodka i Piątek
Netflix został udostępniony w Polsce na początku 2016 roku, a mniej więcej od dwóch lat w osobnych reklamach promuje u nas swoje najpopularniejsze produkcje własne. Jesienią 2017 roku emitowanych było kilka spotów trzeciego sezonu serialu „Narcos” nawiązujących do piłki nożnej, m.in. meczów reprezentacji Polski w eliminacjach mistrzostw świata, a „Stranger Things” było promowane ma muralach w dużych miastach.

W spotach wystąpiły też znane osoby. Przed rokiem w klipie szóstego sezonu „Orange is the New Black” pojawiła się Magda Gessler. Raper Pezet nagrał piosenkę i klip „Kartel” promujące „Narcos: Meksyk”, Krzysztof Piątek w spocie „Domu z papieru” wykonał swój charakterystyczny gest po strzeleniu gola, a piosenkarka Monika Brodka porównywała swój wygląd do bohaterów „Stranger Things”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/maska-dalego-na-rynku-glownym-to-reklama-netflix-zaplaci-tylko-274-zl,7170870513641089a ##
W innym spocie nowego sezonu „Stranger Things” nawiązano do popularnego przed laty programu TVN „Nie do wiary”, „Dom z papieru” niestandardowo promowano też w cyklu „Sekcja piłkarska” portalu Sport.pl, a Mirosław Zbrojewicz zagrał w spocie „Opowieści z San Francisco” nawiązującym do Parady Równości.

Netflix z pierwszym spadkiem liczby subskrybentów w USA
W drugim kwartale br. Netflix osiągnął wzrost przychodów o 26 proc. do 4,92 mld dolarów i 271 mln dolarów zysku netto. Platforma przyciągnęła globalnie 2,7 milionów nowych subskrybentów zamiast oczekiwanych 5 milionów, ponadto po raz pierwszy w historii zanotowała spadek liczby klientów w USA (o 126 tys.).
Pod koniec kwietnia firma poinformowała, że zwiększy swoje zadłużenie o 2 mld zł, a środki te zostaną przeznaczone na realizację nowych treści i zakup licencji do zewnętrznych produkcji.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/odplyw-uzytkownikow-z-netfliksa-to-skutek-bledow-ale-serwis-juz-udowadnial-ze-potrafi-skutecznie-zmieniac-strategie,7170867713439873a ##
Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys. Według badania Gemius/PBI w maju br. przeglądarkowa wersja Netflixa zanotowała w Polsce 2,89 mln realnych użytkowników i 42,08 mln odsłon.











