Orange Polska sprzeda Telewizji Polskiej smartfony i tablety za ponad 374 tys. zł

Firma Orange Polska wygrała przetarg Telewizji Polskiej dotyczący zakupu 500 smartfonów i 15 tabletów. Pokonała w nim T-Mobile Polska i spółkę Toya Systemy Komputerowe.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęty w drugiej połowie lipca przetarg dotyczył dostawy do TVP 500 telefonów oraz 15 tabletów. Jeśli chodzi o telefony, ma być ich 5 rodzajów: 5 szt. tzw. klasy pierwszej w cenie maks. 3249 zł, 5 szt. klasy drugiej w cenie maks. 2599 zł, 16 szt. klasy trzeciej w cenie maks. 1750 zł, 54 szt. klasy czwartej w cenie maks. 1300 zł oraz 420 szt. klasy piątej w cenie maks. 950 zł.

Zamówienie dotyczące tabletów obejmowało dostawę pięciu w cenie maks. 2299 zł i 5 szt w cenie maks. 1199 zł. Urządzenia mają być fabrycznie nowe, nigdy wcześniej nie używane, dotykowe a ich modele nie powinny być starsze od tych zaprezentowanych przez producentów w 2017 roku. Zostaną przekazane dziennikarzom TVP. Na ich zakup nadawca przeznaczył 488,22 tys. zł brutto.

Oferty w przetargu złożyły trzy firmy: Spółka Toya Systemy Komputerowe z Łodzi z ceną 437,95 tys. zł brutto, T-Mobile Polska zaproponował kwotę 392,31 tys. zł brutto, a Orange Polska – 374,14 tys. zł brutto.

Telewizja Polska zdecydowała się nawiązać współpracę z Orange Polska.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii