Orbit promuje akcję „Chroń dziecięce uśmiechy” (wideo)

Wrigley Poland, producent gum do żucia Orbit, rozpoczyna kampanię promującą program edukacyjny „Chroń dziecięce uśmiechy”. Akcję w mediach przygotowały firmy BBDO Warszawa i Mediacom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii program „Chroń dziecięce uśmiechy” od początku czerwca do końca lipca 1 proc. wpływów ze sprzedaży wszystkich bezcukrowych gum do żucia Orbit zostanie przeznaczone na wsparcie tej inicjatywy. Sam program zacznie się we wrześniu - dzieci w wieku 6-12 lat z najbiedniejszych województw w Polsce (lubelskiego, warmińsko-mazurskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego i opolskiego) będą mogły skorzystać z darmowych przeglądów dentystycznych. Dodatkowo, dzięki współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem, w wybranych szkołach podstawowych w całej Polsce zostaną przeprowadzone lekcje edukacyjne pokazujące dzieciom, jak skutecznie dbać o swoje zęby.

grafika

O tym, że Orbit wspiera program „Chroń dziecięce uśmiechy”, w czerwcu i lipcu będą informować reklamy w telewizji (zmodyfikowany spot z Antonio Banderasem emitowany w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych), internecie (spot i banery, serwis mojorbit.pl) oraz sklepach (branding opakowań).

Kreację kampanii (także stronę mojorbit.pl) przygotowała agencja BBDO Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom Warszawa.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"