Ostatnie kilka dni na zgłaszanie kampanii PR Wings 2025

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) przypomina, że do północy 7 września br. można przesyłać zgłoszenia do piątej edycji konkursu PR Wings.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Ostatnie kilka dni na zgłaszanie kampanii PR Wings 2025
Materiały Organizatora

Organizatorzy PR Wings zapraszają do udziału w konkursie wszystkich realizatorów działań PR – agencje, firmy, NGO, uczelnie oraz instytucje publiczne, które przeprowadziły kampanie w okresie od 1 stycznia 2024 do 30 czerwca 2025 roku. Projekty można zgłaszać w 29 kategoriach, obejmujących zarówno obszary tematyczne, jak i sektorowe.

Warunkiem udziału w konkursie jest przesłanie zgłoszenia najpóźniej do godziny 23:59 dnia 7 września br. Opłatę rejestracyjną można natomiast uiścić w kolejnych dniach.

Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie konkursu.

– Cieszymy się, że konkurs z roku na rok przyciąga coraz więcej projektów. To dowód na to, jak potrzebna jest przestrzeń do nagradzania jakościowych i etycznych działań komunikacyjnych. Branża stale się rozwija, a rosnące zainteresowanie konkursami branżowymi wspiera nasz wspólny cel, jakim jest ciągłe doskonalenie się profesjonalistów PR – mówi Bartłomiej Rajchert, prezes zarządu SAPR.

Kategorie PR Wings 2025

Kampanie można zgłaszać łącznie w 29 kategoriach, w tym w 18 kategoriach głównych: Angażujący event; Custom Publishing; Employer Branding; ESG i CSR; Kampania edukacyjna; Kampania pro bono; Komunikacja B2B; Komunikacja kryzysowa; Komunikacja wewnętrzna; Komunikacja z wykorzystaniem narzędzi AI; Media Relations; Media społecznościowe i influencer marketing; Mistrzowska skuteczność; Ochrona przed dezinformacją; PR korporacyjny; PR produktowy; PR terytorialny; Public Affairs i lobbing oraz w 11 kategoriach sektorowych: Branża FMCG; Branża motoryzacyjna; Finanse i ubezpieczenia; Nieruchomości, budownictwo, infrastruktura; PR instytucji publicznych; Przemysł, chemia, energetyka; Rolnictwo; Rynek zdrowia; Sport, turystyka, hotelarstwo; Technologia i innowacje; Transport, spedycja, logistyka.

– Mogę zapewnić, że proces oceny będzie rzetelny, a efektem pracy jurorów będzie wskazanie prawdziwych perełek wśród projektów. Zachęcam do udziału, ponieważ czas poświęcony na przygotowanie zgłoszenia to inwestycja, która zawsze się zwraca. Jeśli nie w postaci statuetki, to w formie strategicznego ćwiczenia i okazji do krytycznej analizy własnych działań – komentuje Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.

Ogłoszenie finalistów nastąpi w październiku, a uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się 17 listopada w Event Hall w Fabryce Norblina w Warszawie.

Organizatorem konkursu PR Wings jest Stowarzyszenie Agencji Public Relations.

Portal Wirtualnemedia.pl objął konkurs patronatem medialnym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online