„Oszczędzaj czas lub energię” w kampanii pralek Bosch z VarioPerfect (wideo)

Wystartowała nowa kampania reklamowa pralek Bosch z systemem VarioPerfect (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Oszczędzaj czas lub energię”, przygotowały i realizują firmy PrimeMovers, OMD, ACR Media House i 3M Projekt.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Oszczędzaj czas lub energię” w kampanii pralek Bosch z VarioPerfect (wideo)

Kampania pralek Bosch podkreśla, że dzięki systemowi VarioPerfect pozwalają one albo wyprać ubrania bardzo szybko (opcja TimePerfect daje oszczędność do 65 proc. czasu), albo oszczędnie i w sposób przyjazny środowisku (opcja EcoPerfect oznacza o 50 proc. mniejsze zużycie energii).

W ramach akcji do końca listopada przy zakupie wybranego modelu pralki Bosch otrzymuje się zwrot 200 zł w postaci karty podarunkowej.

Działania reklamowe obejmują telewizję (spot będzie emitowany do 21 października w największych stacjach ogólnopolskich i tematycznych), internet (Allegro.pl, serwisy kobiece takie jak Kobieta.wp.pl czy Kafeteria.pl, serwisy tematyczne, porównywarki), prasę (30 magazynów kobiecych, lifestylowych, parentingowych i podróżniczych) oraz punkty sprzedaży (ulotki, naklejki na pralkach).

Spot telewizyjny przygotowała agencja PrimeMovers, a materiały POS - agencja 3M Projekt. Za działania w internecie odpowiada agencja ACR Media House, a za planowanie i zakup powierzchni reklamowych w prasie - dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji