Oxygen zmieni profil: zamiast treści o zdrowiu i lifestylu firmy i seriale kryminalne

Należący do NBCUniversal kanał Oxygen ma latem 2017 roku zmienić swoją zawartość. Zamiast treści o tematyce zdrowotnej, komediowej czy lifestylowej będzie nadawał programy, filmy i seriale kryminalne.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Oxygen zmieni profil: zamiast treści o zdrowiu i lifestylu firmy i seriale kryminalne

Oxygen to kanał uruchomiony w 2000 r., jednym z jego założycielek była Oprah Winfrey. W 2007 r. Oxygen został wykupiony przez stację NBCUniversal.

Oxygen to kanał adresowany przede wszystkim do kobiet, jego oferta składa się przede wszystkim z programów i filmów o tematyce lifestylowej, zdrowotnej i komediowej.

Przez wiele lat wyniki oglądalności nie spełniały oczekiwań NBCUniversal, dlatego wydawca zdecydował się na zmianę jego charakteru.

Według zapowiedzi w lecie br. Oxygen przejdzie rebranding dotyczący treści. Tematykę kobiecą mają zastąpić materiały kryminalne - filmy, seriale, a także programy opowiadające o największych śledztwach w historii światowej kryminalistyki.

Jak informuje serwis Hollywood Reporter inspiracją do zmiany dla NBCUniversal stała się zaskakująca popularność weekendowego bloku „Crime Time”. Jego oglądalność wzrosła na tyle, że nadawca zdecydował się na emisję 4 razy w tygodniu. Od tej pory ratingi programu podskoczyły o dalsze 42 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii