P&G zachęca do kupowania sprawdzonych marek

Procter & Gamble prowadzi w punktach sprzedaży kampaniępodkreślającą wysoką jakość i renomę jego produktów. Akcjaprzebiega pod hasłem "Kupuj raz a dobrze - Zawsze sięgaj posprawdzoną markę".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania marek należących do Procter & Gamble podkreśla ichjakość i renomę, nawiązując do aktualnej sytuacji gospodarczej.Koncern przekonuje, że skoro w czasie kryzysu konsumenci dłużejzastanawiają się nad zakupem produktów, powinni sięgać po tecieszące się wieloletnim uznaniem na rynku, ponieważ gwarantują onewysoką efektywność.

Akcja pod hasłem "Kupuj raz a dobrze - Zawsze sięgaj posprawdzoną markę" prowadzona jest w punktach sprzedaży w całejPolsce w postaci claimu i key visuala wkomponowanych w materiałypromocyjne 11 brandów P&G: Ariela, Vizira, Bonuxa, Lenora,Gillette, Pantene, Head & Shoulders, Blend-a-Med, Always,Naturelli i Pampersów. Kreację kampanii przygotowała agencjareklamowa Swiift.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele