Pampers Premium Care: Spokojne noce. Radosne dni (wideo)

W telewizji i prasie rozpoczęła się kampania reklamowa pieluszekPampers Premium Care. Przekaz podkreśla, że gwarantują onenajdelikatniejszą ochronę skóry.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona obecnie kampania Pampers reklamujewprowadzaną właśnie na rynek linię pieluszek PremiumCare skierowaną do dzieci w wieku do 6 miesięcy. Przekazpodkreśla, że nowe pieluszki są miękkie jak bawełna i przez towyjątkowo delikatne w kontakcie ze skórą dziecka. Kampaniaprzebiega pod hasłem "Spokojne noce. Radosne dni" będącym claimemwszystkich marek Pampers.

W ramach akcji spoty są emitowane w TVP, Polsacie, kanałachtematycznych TVN, Discovery, 4fun i kanałach z pakietu AtMedia, alayouty ukazują się w prasie (czasopisma parentingowe). Kreacjękampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi&SaatchiCommunications, a planowaniem i zakupem mediów zajął siędom mediowy Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu