Według najnowszych danych ZKDP tygodnik Pani Domu osiągnął w sierpniu sprzedaż ogółem w wysokości 375 499 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w swoim segmencie. Oznacza to 76 procentowy wzrost w porównaniu do sierpnia 2005 r.
Od września 2005 r. Pani Domu ukazuje się w większym formacie, nowej szacie graficznej i na nowym papierze. Odświeżone zostały również rubryki: moda, uroda pogotowie domowe i kuchnia. Pojawiły się także nowe szpalty będące kompendium wiedzy z różnych dziedzin.
- W połowie lat 90. Pani Domu tworzyła nową kategorię magazynów kobiecych. Dziś, nadal niezmiennie w czołówce magazynów kobiecych w Polsce, ułatwia życie wielu Polkom, radzi im w codziennych sprawach i pokazuje jak lepiej i wygodniej żyć. Tygodnik realizuje również założenia wydawcy, w tym najważniejsze: pozycja lidera segmentu - komentuje Marcin Biegluk Dyrektor Wydawniczy Tytułów Kobiecych i Młodzieżowych wydawnictwa Axel Springer Polska.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Naj" (G+J Polska) - spadek o blisko 8 proc., na trzecim "Przyjaciółka" (Edipresse) - spadek o ponad 10 proc. a na czwartym dotychczasowy lider ”Tina” (Bauer) - spadek o ponad 30 proc.
sierpień20062005Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemPani Domu611151375499433695213588Naj553975361022651124392483Przyjaciółka595762355355593996396415Tina533817331224724686482156
2006sierpieńlipiecŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemPani Domu611151375499612290311430Naj553975361022560795319530Przyjaciółka595762355355575142335217Tina533817331224560592359217











