Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, przygotowanych dla wortalu Wirtualnemedia.pl, najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w marcu 2006 roku były "Wiadomości". Każde wydanie sztandarowego programu TVP1 oglądało średnio ponad 5,6 milionów widzów.
Na drugim miejsce uplasował się "Teleexpress", które - w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku - zyskał prawie 200 tys. widzów.
Sporo nowych odbiorców zyskały też "Fakty" i "Wydarzenia".
Na przeciwnym biegunie jest "Panorama" telewizyjnej "Dwójki", która notuje coraz słabsze wyniki.
Marzec-2006Total IndividualsAge(16 - 49)OpisAMRSHR %SHR %WIADOMOSCI563826735,89%30,96%TELEEXPRESS526677047,31%37,78%FAKTY419221128,24%27,19%WYDARZENIA309693421,42%22,44%PANORAMA 18.30241392917,71%13,30%PANORAMA 22.00223706716,65%12,42%












