Paralotna odpowiada za kampanię Kia Rio

Agencja reklamowa Paralotna przygotowała kampanię telewizyjną samochodu Kia Rio (Kia Motors Polska), która ruszyła 24 marca.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania ma charakter wizerunkowy. Ma podkreślać, że koreańskie auto nie ustępuje samochodom niemieckim, japońskim czy włoskim. Celem jest także wzrost świadomości marki Kia. Działania adresowane są jest do mężczyzn i kobiet powyżej 25. roku życia, o dochodach powyżej przeciętnej, mieszkańców średnich i większych miast. 30-sekundowe spoty będą emitowane do końca kwietnia w TVP 1, TVP 2, Polsacie, TVN-ie, TVN Siedem, TV 4, TVP 3, Discovery Channel, Animal Planet, Canal+, TVN Turbo i kanałach sprzedawanych przez At Media.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Agencja stworzyła także reklamę prasową.

Wszyscy autoryzowani dealerzy Kia Motors Polska mają do dyspozycji gotowy wzór reklamy, który wykorzystywać mają w kampaniach prowadzonych w prasie regionalnej.

Kampania pojawi się także w internecie.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"