Paralotna w kolorze

Paralotna dla Minolta Polska

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Paralotna przygotowała kampanie wprowadzająca na rynek nowe kopiarko-drukarki Minolta CF 3102. W ramach jednego modelu kopiarko-drukraki Minolta skonfigurowała trzy specjalne serie produktów skierowane rożnym grupom odbiorców. Seria 'Professional' dedykowana jest głównie punktom kserograficznym, 'Creative' agencjon reklamowym, studiom DTP, drukarnią, a 'Business' stworzono specjalnie na potrzeby firm, które potrzebują szybkich i dobrych wydrukow kolorowych.

Kampnia obejmuje reklamy w prasie branżowej w raz z kuponem zwrotnym, wysyłkę direct mailing, stronę www.minolta-color.pl oraz infolinię. Wsparciem kampnii jest promocja z aparatem cyfrowym Dimage za 1,22 zł brutto.

Klient: Minolta Polska

Przedstawiciel klienta: Maciej Trzos

Agencja: Paralotna

Przedstawiciel agencji: Agnieszka Warulik

Dyr Kreatywni: Michał Holewjusz, Pawel Lis

Copywriter: Michał Holewjusz

Media:m.in. Brief, Media&Marketing, Chip, Digit, Swiat Druku, Print&Publishing, Computer Arts, direct mailing, internet, infolinia

Czas trwania: czerwiec-sierpien

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"