Paralotna zdobyła budżet Golden Egg

Agencja Reklamowa Paralotna wygrała w przetargu na opracowanie 4 layoutów wizerunkowej platformy komunikacyjnej dla marki Golden Egg Niezależni Doradcy Finansowi.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania ma na celu przede wszystkim komunikacyjny launch marki, wykreowanie znajomości spontanicznej oraz wzrost udziałów rynkowych. Dodatkowo  - generowanie ruchu u sprzedawców.

Kreacja opracowana  w agencji Paralotna wykorzystywana będzie głównie na dwóch nośnikach: internet oraz prasa. Ponadto kampania wsparta będzie działaniami PR’owymi.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela