Paralotna zdobyła budżet marki Mazury

Agencja Paralotna zwyciężyła w przetargu na obsługę kampanii reklamowej marki Mazury (Animex).

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Przetarg obejmował multimedialną kampanię z wykorzystaniem wielu różnych mediów takich jak np.: outdoor, prasa, ambient media.

Paralotna odpowiedzialna będzie za przygotowanie strategii komunikacji wraz z egzekucją kreatywną w poszczególnych mediach oraz koordynacją działań dla marki.

Kampania rusza w okresie czerwiec – połowa sierpnia. Będzie to pierwsze tego typu wydarzenie marki Mazury. 

Mazury to lokalna marka wędliniarska z prawie 100 letnią tradycją.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"