Patrycja Kołodziejczyk na czele działu UX research w ExtraHut

Na czele nowo utworzonego działu UX research agencji digital product design & development ExtraHut stanęła Patrycja Kołodziejczyk. Nadzoruje projektowanie, moderowanie i merytoryczną realizację badań z użytkownikami.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Patrycja Kołodziejczyk na czele działu UX research w ExtraHut
Patrycja Kołodziejczyk na czele działu UX research w ExtraHut

Kołodziejczyk jest związana z ExtraHut od 2019 r. Ostatnie dwa lata przepracowała jako UX designer i researcher. Ukończyła studia o kierunku publikowanie sieciowe i cyfrowe na Uniwersytecie Wrocławskim oraz user experience design na Uniwersytecie SWPS.

ExtraHut wykorzystuje badania UX do projektowania i transformacji produktów cyfrowych. Agencja kieruje się zasadą Simple Works (ang. proste działa). Pracuje w autorskim procesie Learn-Build-Test (z ang. poznaj-zbuduj-przetestuj). Należy do UX Fellows – globalnej sieci agencji badawczych. Z badań ExtraHut korzystali dotychczas m.in. Amazon, Indeed i Santander.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych