Pełka PR i Pełka Creatives na stałe dla Tata Steel

Agencja Pełka PR i Pełka Creatives w zeszłym roku zrealizowała kilka projektów komunikacyjnych dla marek Colorcoat® firmy Tata Steel. Teraz koncern postanowił nawiązać stałą współpracę z agencją w Polsce.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

Pełka PR będzie odpowiedzialna za prowadzenie media relations, zwłaszcza z pismami budowlanymi z segmentu mieszkaniowego, organizację press-tour oraz stworzenie kolejnych case studies prezentujących autentyczny wygląd polskich dachów zbudowanych z wykorzystaniem powlekanej stali Colorcoat®. 

Zdjęcia i wypowiedzi klientów, podobnie jak w zeszłym roku, zostaną wykorzystanie do materiałów BTL dystrybuowanych do sklepów budowlanych na terenie całej Polski, na stronie internetowej firmy, a także w polskim wydaniu kalendarza Tata Steel.

Z kolei Pełka Creatives nadal będzie zajmowała się pozycjonowaniem strony korporacyjnej, przeprowadzi kampanię internetową promującą stronę i konkurs fotograficzny oraz zajmie się produkcją materiałów reklamowych. Umowa została zawarta do marca 2012 roku.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą