Za strategię komunikacji marki odpowiada "Peppermint Medical" - Dział Medyczny Agencji Peppermint. Celem akcji jest wzrost sprzedaży oraz zwiększenie świadomości marki.
II etap kampanii, którą Peppermint Medical realizuje dla Magvit B6, skierowany jest do kobiet w wieku 30 - 40 lat, z wykształceniem minimum średnim, o średnich dochodach, pracujących umysłowo, które zamieszkują duże miasta oraz poszukują stałości i bezpieczeństwa.
Celem działań jest wzrost sprzedaży oraz zwiększenie świadomości marki. Kampania pełni również funkcję wizerunkowo - edukacyjną. W komunikacji Agencja Peppermint kieruje swoje działania na uświadomienie potencjalnym pacjentkom możliwości zwiększenia odporności na codzienny stres.W ramach kampanii Agencja poprowadzi działania ATL i BTL. Przygotowane przez Peppermint Medical materiały POS przedstawiają wizerunek kobiety zimą, którą przed codziennym stresem w pracy i w domu chroni przez 24 godziny Magvit B6. Działania prowadzone są w aptekach, a także w prasie kobiecej oraz w dodatku praca Gazety Wyborczej.

Peppermint Medical wygrał we wrześniu 2004 przetarg na obsługę ATL i BTL marki Magvit należącej do GlaxoSmithKline. W ramach współpracy Agencja przygotowała kreację oraz strategię komunikacji.











