Peppermint wygrał przetarg dla Skody

Przetarg ogłoszony został na przełomie stycznia i lutego, do przetargu zostały zaproszone 3 agencje.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Działania realizowane wskutek wygranego przetargu przez Peppermint będą dotyczyły działań BTL – strategii materiałów POS dla Skody oraz obsługi programu „Szkoła Auto" w zakresie działań ATL, BTL, PR i eventów. Skoda Auto Polska S.A. już od blisko 2 lat realizuje projekt „Szkoła Auto", a jego celem jest podnoszenie kwalifikacji polskich kierowców i dbanie o ich bezpieczeństwo.

Agencja Peppermint współpracuje ze Skoda Auto Polska już od 3 lat w zakresie działań ATL i BTL.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"