Pięć agencji chce promować Białystok

Pięć agencji reklamowych złożyło oferty na przygotowanie iprzeprowadzenie przyszłorocznej kampanii promującej Białystok.Firmy, z których dwie startują do przetargu razem z partnerskimiagencjami PR, zaproponowały kosztorysy akcji wynoszące od 2,72 do2,83 mln zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Oferty na przygotowanie i przeprowadzenie przyszłorocznejkampanii promującej Białystok złożyło pięć agencji reklamowych.EKSA razem z agencją PR Sarto zaproponowały kosztorys akcjiwynoszący 2,75 mln zł, a Graffiti z Grupą PRC oszacowały kosztkampanii na 2,72 mln zł. Samodzielnie startują w przetargupozostałe trzy agencje reklamowe: Grupa Eskadra ( kosztorys: 2,76mln zł), Mediafocus (2,83 mln zł) i Mediapol (2,75 mln zł).

Kampania promująca Białystok planowana jest na maj przyszłegoroku i ma być skierowana do mieszkańców całego kraju.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online