Joanna Hermanowicz, manager ds. marketingu i PR w Elipsie, poszerzenie dystrybucji pisma tłumaczy sukcesem sprzedażowym magazynu w sieci Rossmann. Dotychczas rozchodziło się tam 75 proc. nakładu „Pięknej TV”, ale szczegółowych danych wydawca nie ujawnia (pierwszy numer miał nakład wynoszący 100 tys. egz.). Teraz nakład wzrośnie do 150 tys. egz. (i ma dalej sukcesywnie się zwiększać), a cena pisma spadnie z 1,99 zł do 1,49 zł. Bez zmian pozostaje zawartość pisma i jego objętość wynosząca 100 stron.
Do numeru, który ukaże się na rynku 1 lutego, będzie dołączony pierwszy tom nowej skandynawskiej sagi „Trzy Siostry”. Cena wydania z książką pozostanie niezmieniona. Kolejne tomy sagi będą dostępne co tydzień w kioskach w samodzielnej sprzedaży w cenie 9,99 zł.

Poszerzenie dystrybucji tytułu wspierać będzie kampania promocyjna w telewizji (kanały tematyczne dla kobiet), prasie („Naj”), a także działania w salonach sieci Empik. Kampania przygotowana i zaplanowana została przez wydawcę.
Elipsa poza „Piękną TV” wydaje także miesięcznik „Bluszcz” oraz książki, słuchowiska i kolekcje wydawnicze.











