Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 3 do 25 września 2018 roku średnia widownia tego serialu wyniosła 1,22 mln widzów, a udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 13,18 proc. wśród wszystkich widzów, 19,06 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,11 proc. w grupie 16-59. „Pierwszą miłość” na antenie Polsatu oglądać można w dni powszednie o 18.00.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/slad-ilu-widzow-ogladalo-debiut-serialu,7171227939510401a ##
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek telenoweli pokazany 24 września br. Oglądało go 1,61 mln widzów.

Dla porównania, w całym sezonie 2017/2018 „Pierwszą miłość” oglądało 1,63 mln widzów, a udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 14,04 proc. w 4+, 18,04 proc. w 16-49 oraz 15,98 proc. w 16-59. Oznacza to, ze serial stracił widzów, ale wzrosły jego udziały w 16-49 i 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nasz-nowy-dom-ogladalnosc-11-sezon-zyskal-210-tys-widzow,7171226278840449a ##
Polsat w paśmie emisji serialu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym czasie jest stacja TVN, nadająca wówczas „Ukrytą prawdę”, co przekłada się na 11,24 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 („Klan” i „Korona królów”; 10,83 proc.), a czwarta - TVP2 („Panorama”, „Sport telegram” i „Pogoda”; 9,46 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 na tle swoich głównych konkurentów Polsat ma już dużą przewagę.

„Pierwszą miłość” na antenie Polsatu oglądać można od 2004 roku. Za produkcję serialu odpowiada ATM Grupa.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kabaret-na-zywo-program-polsatu-stracil-190-tys-widzow,7171224677210241a ##











