Pierwsza wspólna kampania mBanku i Grupy AXA

Rusza pierwsza kampania mBanku i Grupy AXA, której celem jest zaprezentowanie jak współpraca dwóch doświadczonych partnerów biznesowych przekłada się na wygodę i bezpieczeństwo klienta przystępującego do ubezpieczenia.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pierwszym promowanym wspólnie w ramach strategicznego partnerstwa mBanku i AXA produktem jest ubezpieczenie komunikacyjne, cieszące się jak dotąd największą popularnością wśród osób korzystających z platformy mBanku.

– W pierwszej wspólnie prowadzonej kampanii akcentujemy korzyści, jakie płyną ze współpracy dwóch podmiotów mających nie tylko pozycję lidera, ale także ogromne doświadczenie w swojej branży – mówi Rafał Borkowski, odpowiedzialny za kampanię.

W przygotowanym spocie telewizyjnym dwójka rodziców, symbolizujących mBank i Grupę AXA, usuwa z wyprzedzeniem wszelkie przeszkody, które pojawiają się na drodze ich pociechy, na koniec zapewniając poduszkę chroniącą przed bolesnym upadkiem. W ramach obowiązującej w spocie narracji, doświadczenie obu partnerów pozwala na zapewnienie klientowi maksymalnej wygody i ochrony przed nieprzewidzianymi zdarzeniami.

Promowane ubezpieczenie komunikacyjne pozwala na rozłożenie składki nawet na 12 miesięcy i wygodną obsługę wprost z rachunku osobistego.    

Kampania będzie prowadzona do końca wakacji w telewizji – w głównych stacjach oraz wybranych kanałach tematycznych – a także w  internecie, w tym w mediach społecznościowych.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Grey. Produkcję spotu zrealizował dom produkcyjny Graffiti Film. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare. Reżyserem spotu reklamowego jest Mikołaj Łebkowski.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele