Pierwszy klient "między słowami"

Firma między słowami podpisała umowę z ogólnopolską siecią supermarketów Polomarket.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy agencja przygotuje plan relacji z mediami ogólnopolskimi i gospodarczymi. Przez kolejne miesiące, we współpracy z wewnętrznym działem public relations POLOmarketu, między słowami będzie zajmować się medialną obsługą firmy i doradztwem wizerunkowym. Celem działań media relations jest zapoznanie dziennikarzy z marką POLOmarket, a także specjalizacja w kontaktach z mediami ekonomicznymi. TOP 12 to największe redakcje mediów drukowanych i elektronicznych. Sieć supermarketów nie prowadziła do tej pory ogólnopolskich działań public relations. między słowami jest pierwszą agencją PR, wynajętą przez tę firmę.

POLOmarket istnieje na rynku od 1997 roku i jest największą siecią supermarketów z polskim kapitałem. Firma posiada ponad 150 sklepów na terenie 9 województw.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu