Piłkarski kibic wkręcony przez przyjaciół w reklamie Heinekena (wideo)

W nowym spocie piwa Heineken młody włoski kibic piłkarski zostaje postawiony przed dylematem: pozostać wiernym tradycji i przyjaźni czy skorzystać z szansy na obejrzenie na stadionie hitowego meczu. Wkrótce okazuje się, że mężczyzna został w zabawny i zaskakujący sposób wkręcony w całą sytuację.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Piłkarski kibic wkręcony przez przyjaciół w reklamie Heinekena (wideo)

Ponad trzyminutowy spot reklamujący Heinekena opowiada o grupie pochodzących z Włoch przyjaciół będących zagorzałymi piłkarskimi kibicami. Jednym z rytuałów tej paczki jest oglądanie meczów we własnym gronie, w mieszkaniu jednego z mężczyzn.

Pewnego dnia jeden z członków paczki - Simone dostaje w prezencie VIP-owski bilet na niedawny mecz AS Roma z Realem Madryt. Simone przez chwilę gryzie się czy porzucić przyjaciół i samotnie pójść na mecz, czy też pozostać wiernym tradycji spotkań z kumplami.

Simone podejmuje decyzję: idzie na stadion, by obejrzeć na żywo spotkanie znanych drużyn. Siedząc na trybunie bohater spotu widzi nagle swoją twarz na wielkim telebimie, a komentarz informuje, że Simone porzucił kumpli i postawił na własną przyjemność. Zaskoczenie Simone’a jest jeszcze większe, gdy na telebimie pojawiają się jego przyjaciele, którzy wybaczają zdradę i nadal zapraszają kumpla na kanapę przed telewizorem.

Przy aplauzie całego stadionu Simone postanawia powrócić jednak do swojej paczki. Gdy jest już na zapleczu okazuje się, że jego kumple wraz z dobrze znaną kanapą zasiadają w specjalnej loży, skąd wszyscy, wraz z Simonem będą mogli obejrzeć mecz.

Za kreację spotu odpowiada agencja Publicis Italy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa