Piłkarskie emocje a pozytywny wizerunek marki

„Nawet jeśli była ręka, to była to ręka Boga” – powiedział Diego Maradona o swoim kontrowersyjnym golu w meczu z Anglią w 1986 roku. Podobnego „cudu” nad Wisłą mogą dokonać kibice – wspierając swoją postawą drużynę stają się dwunastym zawodnikiem, nierzadko też bywa, że i… trenerem.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

 Do najważniejszych w tym roku meczy Biało Czerwonych pozostał niecały miesiąc, emocje gęstnieją z dnia na dzień. PKP ma w planach przemalować część swoich wagonów na biało-czerwono; w Internecie pojawił się również pomysł przebrania bezdomnych koczujących na dworcach w stroje ludowe. Nawet w miastach, w których nie zostaną rozegrane mecze, ale reprezentacje wybrały je jako swoje bazy treningowe, temat największego europejskiego święta piłkarskie nie schodzi z afisza. Kibice z Łodzi, a szczególnie z Krakowa czyli miasta, które najdotkliwiej przegrało walkę o goszczenia na swoich stadionach kibiców z całego świata, powinni być wzorem do naśladowania dla tych kibicujących tylko przed telewizorem. Bilety trafiły do rąk tych w czepku urodzonych, ale to nie znaczy, że i reszta nie uszczknie swojej porcji piłkarskiej uczty.

"By zbudować pozytywny wizerunek, umocnić obecne więzy towarzyskie lub biznesowe, a także zbudować nowe wystarczy być tam, gdzie nasi znajomi czy klienci spędzają wolny czas" - mówi Tomasz Orzechowski z portalu wszyscykibicujemy.pl - "Czyli nie tylko na stadionie, lub przed telewizorem w domu lub pubie, ale przede wszystkim na Facebooku. Na portalu wszyscykibicujemy.pl proponujemy liczne gry i konkursy, które zainstalowane na fan page"ach pozwalają zaprosić do zabawy i wspólnego kibicowania swoich bliskich, przyjaciół, czy znajomych i dzięki temu tworzyć pozytywne relacje między marką a jej kibicami". 

Portal wszyscykibicujemy.pl proponuje nam wyczerpującą rozgrzewkę przez 8 czerwca, jak i świetną zabawę w trakcie mistrzostw. Liczne gry i konkursy, które można zainstalować na swoim fan page’u na Facebooku, a więc tam, gdzie bywają nasi znajomi, są świetnym uzupełnieniem oglądania meczów przed odbiornikiem telewizyjnym. To również bezsprzecznie najskuteczniejszy sposób na umocnienie więzów nie tylko towarzyskich, ale i biznesowych, poprzez wstrzelenie się w obecne trendy i nastroje obracające się wokół futbolu. Wykorzystanie aplikacji proponowanych przez wszyscykibicujemy.pl przełoży się na pozytywne relacje między marką a jej kibicami w długoterminowej perspektywie czasu, a nie tylko do 1 lipca, kiedy to zostanie rozegrany najważniejszy mecz w Kijowie. 

źródło:

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+