Pinnacle Worldwide: 30. urodziny, nowy prezes

Pinnacle Worldwide, sieć niezależnych agencji PR obchodzi 30-lecie istnienia. Właśnie wybrała nowe władze i planuje globalną ekspansję.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W Polsce reprezentantem Pinnacle Worldwide jest agencja Partner of Promotion, która należy do sieci od 2003 roku.

30. rocznicę powstania Pinnacle Worldwide obchodzono w trakcie spotkania zarządu sieci niezależnych agencji PR. Wśród uczestników spotkania, które miało miejsce w Londynie, znalazło się 60 przedstawicieli kadry kierowniczej z 34 zrzeszonych firm reprezentujących Stany Zjednoczone, Europę, Azję oraz region Pacyfiku.

W trakcie spotkania powitano nowego Prezesa sieci, którym została Hannemie Stitz. Jest to pierwszy niepochodzący z USA szef Pinnacle Worldwide. Hannemie Stitz pełni funkcję CEO Agencji Public Relations Partners (GmbH) z siedzibą we Frankfurcie. Według Stitz jej wybór wynika z przyjętej przez Pinnacle’a nowej globalnej perspektywy: – Jesteśmy drugą co do wielkości organizacją niezależnych agencji PR na świecie, z najdłuższą historią – mówiła Hannemie Stitz. – Tylko w ciągu ostatnich 5 lat nasi członkowie obsługiwali 138 międzynarodowych klientów. Dzięki wewnątrzsieciowej rekomendacji pozyskali kolejnych 174.

Stitz podkreśliła wagę całościowego i globalnego podejścia oraz gotowość Pinnacle’a do reagowania na szybko zmieniające się realia. W trakcie swojej dwuletniej kadencji, Stitz planuje skupić się na potrzebach każdego z obsługiwanych regionów oraz na ekspansji do Brazylii, Rosji, Indii i Chin.

– Ponieważ jesteśmy jedną z wiodących sieci niezależnych agencji PR, ważne jest, byśmy mogli zaoferować naszym klientom dostęp do najlepszych partnerów w tych krajach. Niezależnie od tego pracować będziemy nad nieprzerwanym rozwojem wszystkich naszych agencji. Zamierzamy również wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów w rozwijaniu nowych możliwości międzynarodowej współpracy – powiedziała Stitz.

Patrząc z perspektywy 30 lat, były przewodniczący Pinnacle’a Ronald Hanser, (Hanser & Associates, West Des Moines, Iowa), podkreślił, że Pinnacle jest przykładem wyjątkowej historii sukcesu dzięki nastawieniu na zmiany, wzrost i rozwój.

– Dzięki współpracy niezależnych agencji na całym świecie, mogliśmy zbudować sieć, która jest w stanie konkurować z innymi wiodącymi organizacjami, oferując zaangażowanie i gwarancję dostępu do najwyższego poziomu usług. Zasady te wyróżniają najwyższej jakości niezależne doradztwo – powiedział Hanser.

Założona w 1976 r. w USA Grupa Pinnacle Inc., z firmami partnerskimi w sześciu miastach i łącznymi zyskami rzędu 4 milionów USD, dziś działa w 57 biurach w czterech regionach – Ameryce Północnej, Europie, Ameryce Łacińskiej oraz w regionie Azji i Pacyfiku. Obejmuje swoim zasięgiem 29 krajów (27 firm w Ameryce Północnej, 19 w Europie, 6 w regionie Azji i 5 w Ameryce Łacińskiej; ich łączne zyski wynoszą rocznie 175 milionów USD).

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji