Piotr Łuczak odchodzi z zarządu LTTM

Z końcem br. Piotr Łuczak odejdzie z zarządu agencji influncer marketingu LTTM należącej do holdingu Mediacap. Z firma jest związany od ponad trzech lat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W komunikacie giełdowym Mediacapu podano, że Piotr Łuczak rezygnację ze stanowiska członka zarządu LTTM złożył we wtorek, a będzie ona skuteczna z początkiem 2021 roku. W zarządzie agencji odpowiada za agencję TalentMedia.

Spółka LTTM została utworzona jesienią ub.r. z połączenia agencji influncer marketingowych TalentMedia, LifeTube i Gamellon, a także nowych marek: HubYT i Mellon Media. W zarządzie LTTM oprócz Piotra Łuczaka są Krystian Botko jako prezes, Paweł Stano jako wiceprezes Lidija Vukić (odpowiada za HubYT) oraz Kamil Bolek (w zarządzie jako szef marketingu całej grupy).

Łuczak w TalentMedia od ponad 3 lat

Piotr Łuczak dołączył do TalentMedia w maju 2017 roku jako client service director i odpowiadał za stworzenie i rozwój działu client service. Wiosną 2018 roku objął nowo utworzone stanowisko wiceszefa biznesu.

Wcześniej Łuczak przez ponad 5 lat związany był z agencją Lubię to - linked by Isobar (Dentsu Aegis Network).

Piotr Łuczak ma skupić się na rozwoju własnego biznesu niezwiązanego z marketingiem ani branżą reklamową.

Zwolnienia w LTTM, koniec Mellon Media

W związku ze spowolnieniem gospodarczym wywołanym przez epidemię koronawirusa w LTTM zmniejszono zatrudnienie o ok. 9 proc. - Zmiany objęły kilkanaście osób z różnych działów i na różnych stanowiskach. W niektórych przypadkach dokonaliśmy przesunięć pomiędzy działami lub ograniczyliśmy zakres współpracy na czas kryzysu. Niestety, w kilku zmuszeni byliśmy rozwiązać umowy - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Stano.

Firma zaznaczyła, że zaczęła też renegocjacje stawek z dostawcami usług.

W lipcu LTTM zamknęła spółkę Mellon Media zajmującą się produkcją autorskich treści na YouTube’a. - Kryzysowa sytuacja, wynikająca bezpośrednio z pandemii Covid-19, niestety negatywnie wpłynęła na rozwój innowacji, wymagających pokaźnych nakładów finansowych - uzasadnił Krystian Botko.

W drugim kwartale br. holding Mediacap (oprócz LTTM należą do niego Grupa S/F i IQS) zanotował spadek przychodów sprzedażowych o 22,9 proc. do 23,8 mln zł oraz zysku netto z 1,33 mln zł do 757 tys. zł. - Mamy poczucie, że najgorszy impakt Covid 19 jest już za nami a równocześnie część wniosków z tej nieprzewidzianej sytuacji pomoże nam w rozwoju na przyszłość - skomentował zarząd firmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"