Piotr Sójka odchodzi z Dobro Films. Jest nowy szef produkcji

Piotr Sójka, executive producer i szef produkcji w Dobro Films, kończy współpracę z firmą. Dobro Films ma już nowego head of production.

Rafał Badowski
Rafał Badowski
Udostępnij artykuł:
Piotr Sójka odchodzi z Dobro Films. Jest nowy szef produkcji
Konrad Rydlewski i Piotr Sójka.

Piotr Sójka, dotychczas executive producer i szef produkcji w Dobro Films, rozpoczął współpracę z firmą w 2018 roku. W tym czasie odpowiadał za strategię, produkcję, budowanie relacji z klientami oraz działania new business i marketingowe.

Za jego kadencji Dobro Films dołączyło do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych, a realizowane projekty były nagradzane w konkursach branżowych, w tym w KTR i SPR.

Sójka brał udział w projektach dla dużych marek na polskim i zagranicznym rynku. Wśród nich znajdują się m.in. XTB, Porsche, Lego, McDonald’s, PKO, PZU, Pepco czy Orange.

Pracował przy kampaniach dla klientów międzynarodowych, takich jak Adidas, Coca-Cola, Avon, Philips czy Unilever. Realizacje obejmowały współpracę ze znanymi osobowościami, w tym ze Zlatanem Ibrahimoviciem, Ikerem Casillasem, José Mourinho, Joanną Jędrzejczyk oraz Madison Beer.

Sójka w Dobro promował m.in. koncepcję Human-First Approach to AI Production, stawiającą człowieka w centrum procesu produkcji i wykorzystującą sztuczną inteligencję jako narzędzie wspierające twórców.

– To dla mnie moment zamknięcia pewnego etapu i rozpoczęcia nowego. Chcę wykorzystać doświadczenie zdobyte w Dobro i skupić się na projektach, które pozwolą mi rozwijać kompetencje w obszarze kreatywności, technologii i budowania relacji z klientami. Niedługo zdradzę więcej szczegółów dotyczących dalszych planów zawodowych – komentuje Piotr Sójka.

Jednocześnie nowym head of production w Dobro Films został Konrad Rydlewski. Karierę rozpoczął w Grupie Platige blisko dekadę temu, współtworząc takie projekty jak "Legendy Polskie" Allegro, czy pierwsze prace nad adaptacją "Wiedźmina" (która wtedy planowana była jako film pełnometrażowy). W Dobro odpowiadał za kampanie dla międzynarodowych marek takich jak McDonald’s, Porsche, XTB czy Orange.

Pod kierunkiem Rydlewskiego Dobro rozwija struktury zajmujące się automatyzacją i generatywną AI, aby tworzyć nowe procesy twórcze łączące live action z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi. Celem jest wyznaczanie nowych standardów w branży.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji