Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health" (Motor-Presse Polska) w I półroczu br. wyniosła 59 681 egz. i względem analogicznego okresu ub.r. była niższa o 2,46 proc. - jednocześnie jest to najmniejszy spadek w zestawieniu.
Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Playboy” (Marquard Media Polska), którego średnia sprzedaż ogółem jednak zmalała o 7,58 proc. do 47 717 egz. Z kolei na ostatnie miejsce podium z drugiej lokaty spadło pismo „CKM” (Marquard Media Polska), które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Wyniósł on bowiem 25,90 proc., co dało w efekcie wynik sprzedażowy na poziomie 44 271 egz.
Także duży spadek (21,19 proc.) dotknął plasującego się na czwartej pozycji miesięcznika „Logo” (Agora). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 39 689 egz.

W czerwcu br. w porównaniu do czerwca ub.r. także wszystkie miesięczniki zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Liderem zestawienia także zostało pismo „Men's Health” (56 069 egz. sprzedaży, po spadku o 10,18 proc.), a wiceliderem był „Playboy” (40 893 egz; -7,05 proc.). Największy spadek również i tutaj dotknął „CKM”, plasującego się na czwartym miejscu (było to 36,01 proc.).











