Piwo Tyskie z hasłem „Jesteśmy na TY”, w reklamach Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński

W nowej kampanii reklamowej piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) występują aktorzy Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński. Marka odświeżyła komunikację, wprowadzając hasło „Jesteśmy na TY”, oraz wygląd swoich puszek i butelek.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński pojawią się w serii spotów piwa Tyskie z nowym hasłem „Jesteśmy na TY”. To pierwszy z duetów reklamujących markę.

- Nie mogliśmy wymarzyć sobie lepszego duetu do kolejnego milowego kroku w rozwoju naszej platformy „Jesteśmy na TY” niż tych wspaniałych artystów, dobrych ludzi cieszących się sympatią i uznaniem. Pokazanie relacji Piotra i Marcina - mimo różnicy wieku, stylu życia, odmiennego zdania, jest spójne z przekazem Tyskiego - podkreśla Paweł Drubkowski, brand manager Tyskiego.

 

Równocześnie do sprzedaży są wprowadzane butelki i puszki piwa Tyskie z odświeżoną oprawą wizualną, przygotowaną przez agencję BNA.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda wspólnie z działem marketingu Tyskiego.

Spoty nakręcił Michał Englert, a wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Za produkcję odpowiada Kuba Ranik i zespół Moon films, za postprodukcję Platige Image, a za udźwiękowienie Juice. Zdjęcia do kampanii wykonała Zuza Krajewska. Planowaniem mediów zajmuje się agencja mediowa Zenith.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/browary-sciely-wydatki-reklamowe-w-radiu-o-95-proc-tylko-perla-browary-lubelskie-ze-wzrostem-top5,7169693551147137a ##

„Przejdźmy na TY” w reklamach Tyskiego przez pięć lat

Slogan i koncepcję kreatywną „Przejdźmy na TY” wprowadzono do komunikacji marketingowej piwa Tyskie w 2018 roku. Zeszłoroczna kampania była realizowana pod hasłem „Wkrótce będziemy bliżej. Przejdźmy na Ty”, obejmowała też loterię z wizerunkami polskich królów.

Markę promowały też znane osoby - w 2021 roku w reklamach wystąpili  dziennikarz sportowy Mateusz Borek i piłkarz ręczny Karol Bielecki.

Zimą dwa razy przeprowadzono promocje kończące się podróżą Tyskim Pociągiem Świątecznym, a w styczniu 2021 roku w dzień finału WOŚP zaaranżowano spotkanie skonfliktowanych ze sobą Krzysztofa Stanowskiego i Marcina Najmana.

Dorociński promował Santandera i PZU, Fronczewski - Wongę i Dębowe

Marcin Dorociński przez ostatnie trzy lata występował w kampaniach Santander Bank Polska. W latach 2014-2016 był ambasadorem marketingowym PZU, a w 2017 roku zaczął reklamować samochody Opel. Był też jednym z bohaterów akcji Grupy Żywiec „Wielka zwrotka Ż” zachęcającej do oddawania butelek zwrotnych.

Piotr Fronczewski od połowy 2019 roku pojawiał się w kampaniach platformy pożyczkowej Wonga. Przez kilka lat reklamował też piwo Dębowe, razem z youtuberem ReZim zagrał w spocie Coca-Coli.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych