Pizza Hut reklamuje „smaki świata za 19,95 zł”

Sieć pizzerii Pizza Hut (należąca do firmy AmRest) rozpoczęła wakacyjną kampanię reklamową pod hasłem „Smaki świata za 19,95 zł”. Akcję przygotowała agencja Deloitte Digital.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Pizza Hut reklamuje „smaki świata za 19,95 zł”

W kampanii reklamowane są nowe potrawy w menu Pizza Hut, nawiązujące do inspiracji z różnych kuchni świata: Pizza Tajska, Chińska, Indyjska, Hiszpańska i Polska; a także przystawki, m.in. Rolsy Prowansalskie i Kurczak Teriyaki.

Akcja jest skierowana przede wszystkim do osób w wieku 19-39 lat, mieszkających w miastach, gdzie działają restauracje Pizza Hut. Cele działań to promocja nowych pozycji w menu oraz tworzenie wizerunku Pizza Hut jako eksperta i innowatora w zakresie serwowania pizzy.

grafika

Działania obejmują internet (reklamy display, aktywności w social media) oraz wszystkie restauracje sieci Pizza Hut z obsługą kelnerską (materiały BTL, m.in. zaproszenia, standy, naklejki i ulotki). Będą prowadzone do 5 września.

Za kreację i strategię kampanii oraz aktywności w social media odpowiada agencja Deloitte Digital, która obsługą Pizza Hut w tym zakresie zajmuje się od wiosny br. po wygranym przetargu.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+