Nowa oprawa graficzna PKO Bank Polski Ekstraklasy składa się z dynamicznych, nakładających się na siebie warstw, inspirowanych oknami aplikacjami pojawiającymi się na ekranach smartfonów. Zestawiono je z prostymi formami i czcionką zaczerpniętą z dawnych gier komputerowych.
W tle identyfikacji wizualnej z widzem cały czas pozostaje odświeżony wyraźny znak „E” na pięcioboku symbolizującym piłkę, a całość utrzymana jest w kolorystyce, która dobrze prezentuje się na ekranie telewizora, laptopa czy telefonu. Kolorem przewodnim jest żywy granat, uzupełniają go zaś jaskrawy cyjan, ciemny odcień szarości i biel. Pod kątem transmisji duży nacisk w grafikach telewizyjnych został położony na wyraźną prezentację barw grających ze sobą klubów.
- Elementy z widocznymi fragmentami herbów pozwalają fanom zobaczyć ich zespoły jako fundament i najważniejszą część ligi. Prezentują się dumnie obok odświeżonego znaku Ekstraklasy - mówi Haydn Clarke z DixonBaxi, odpowiedzialny za projekt nowej szaty graficznej ligi.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/canal-sport-3-i-canal-sport-4-nowe-kanaly-pko-ekstraklasa-cena-jak-odbierac ##
Nowa stylistyka PKO Bank Polski Ekstraklasy
Oprócz czołówki, którą będzie można oglądać przed transmisjami ligowych meczów, w tej samej stylistyce prezentowane będą wyniki spotkań, terminarze, statystyki czy składy meczowe. Nowa identyfikacja wizualna spółki Ekstraklasa z logo PKO Bank Polski pojawi się też na wszystkich pozostałych elementach brandingu: na stadionach, biletach i karnetach, a także koszulkach zawodników oraz w oficjalnych kanałach komunikacji wraz z ligowymi aplikacjami.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ekstraklasa-kluby-ile-zarabiaja-w-2018-roku-legia-warszawa-mimo-spadku-najbogatsza-dalej-lech-poznan-i-lechia-gdansk,7171057872365697a ##
- Wdrożenie nowej identyfikacji meczowej w ramach transmisji meczów od sezonu 2019/2020 to dla nas moment otwierający współpracę z nadawcami NC+ oraz TVP w ramach nowych kontraktów. Dotychczasowe grafiki mocno się zdezaktualizowały – używaliśmy ich od ponad sześciu lat. Pojawiła się więc doskonała okazja, aby dokonać zmian w transmisji i dołączyć do międzynarodowej czołówki - ocenia Marcin Serafin, dyrektor operacyjny spółki Ekstraklasa Live Park.

Najnowszą czołówkę PKO Bank Polski Ekstraklasy można już obejrzeć na social mediach ligi.
Agencja DixonBaxi z Londynu, która tworzyła kreacje dla PKO Bank Polski Ekstraklasy, ma w portfolio projekty dla tak znanych marek jak Premier League, Eredivisie, FOX Sports czy elektryczna wersja Formuły 1 - Formuła E.
Mecze w Canal+ i TVP

Platforma nc+ w grudniu 2018 roku przedłużyła prawa telewizyjne do transmisji spotkań Ekstraklasy w sezonach 2019/2020 i 2020/2021. Nowa umowa gwarantuje nc+ prawa do transmisji wszystkich 296 meczów sezonu zasadniczego i rundy finałowej, w tym nawet 100 hitowych spotkań w jakości 4K UHD na kanale Canal+ 4K Ultra HD.
Sublicencję na pokazywanie jednego meczu z każdej kolejki nabyła Telewizja Polska. Według nieoficjalnych informacji nadawcy za prawa do transmisji Ekstraklasy będą płacić ok. 250 mln zł rocznie: nc+ - ok. 120 mln zł, TVP - ok. 40 mln zł, ponadto będą płacić spółce zależnej Ekstraklasy za produkcję transmisji.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-ekstraklasy-2018-2019-nc-eurosport-tvp2,7171054200195201a ##

Pierwsza kolejka PKO Ekstraklasy 2019/2020 rozpocznie się w piątek, 19 lipca.











