Agora podała, że w 2012 r. grupa zamierza m.in. skoncentrować swoje wysiłki m.in. na: dostosowaniu funkcjonowania i organizacji grupy do sytuacji na rynku reklamy i zmian zachodzących w mediach a także zintensyfikować działania "wzmacniające synergie pomiędzy poszczególnymi segmentami w portfolio grupy oraz wykorzystujących możliwości oferowane przez internet do rozwoju nowych form i zakresu działalności również w tradycyjnych mediach".
Kolejne cele na 2012 r. to także intensywny rozwój zarówno segmentu internet, jak i szeroko rozumianego internetu w grupie; rozwój na rynku operatorów kinowych poprzez otwarcie nowych obiektów kinowych oraz zwiększenie skali działalności grupy - także poprzez "kolejne akwizycje wzmacniające jej pozycję lub poszerzające źródła jej przychodów".

"W 2012 r. grupa nie planuje istotnego wzrostu kosztów operacyjnych. Ze względu na zmienną sytuację na rynku reklamy grupa planuje elastyczne zarządzanie bazą kosztową w celu dopasowania się do warunków rynkowych w poszczególnych segmentach. Ponieważ istotnym celem grupy jest rozwój, w przypadku pojawiających się możliwości poszerzenia zakresu kompetencji lub skali działalności w atrakcyjnych dla grupy segmentach rynku będą one priorytetem" - podano także.
Grupa nie planuje zwiększenia intensywności działań marketingowych w 2012 r., jednak poziom tych wydatków zależy od dynamiki rozwoju poszczególnych mediów, liczby uruchamianych projektów, w tym kolekcji wydawniczych, a także od rynkowej aktywności i projektów konkurencji.
Narastająco w I-IV kw. 2011 roku spółka miała 42,20 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 71,90 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 1234,60 mln zł wobec 1116,70 mln zł.











