Adam Małysz reklamuje bonusy dla przenoszących numer do Play na Kartę (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa Play na Kartę z udziałem Adama Małysza. Akcja wspiera promocję, w ramach której nowi użytkownicy Play na Kartę otrzymują na 5 miesięcy 500 zł na rozmowy i SMS-y oraz 50 GB pakietu internetowego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Adam Małysz reklamuje bonusy dla przenoszących numer do Play na Kartę (wideo)

W kampanii prezentowana jest promocja, w ramach której użytkownik po przeniesieniu numeru do Play na Kartę otrzymuje na pięć miesięcy 500 zł na rozmowy i SMS-y oraz 50 GB pakietu internetowego. Ponadto konto jest ważne przez rok od założenia.

Adam Małysz pojawił się już w reklamach Play na Kartę wiosną br., promował ofertę odNowa.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/stan-nielimitowany-play-joanna-jedrzejczyk-reklama ##

Nowa akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję, internt oraz outdoor.

Za obsługę reklamową sieci Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL-owych), Artegence i Isobar Polska (reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie), Plej (reklamy BTL-owe) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję