Play informuje, że na koniec 2011 roku miał 7,08 miliona klientów - o 37 proc. więcej niż dwanaście miesięcy wcześniej (5,16 mln). Według sieci, wynik ten daje jej 14 proc. udziału w polskim rynku, dzięki czemu jest liderem wśród europejskich operatorów późno wchodzących na dany rynek 44 proc. klientów Play korzysta z usług postpaid, a 56 proc. z usług prepaid. Liczba użytkowników internetu wzrosła w ciągu roku o 42 proc. - z 700 tys. do 1 miliona, a liczba klientów biznesowych o 79 proc. - z 296 tys. do 530 tys.
Sieć Play informuje, że 70 proc. osób przenoszących numer w 2011 r. zdecydowało się na jej ofertę. Operator twierdzi również, że jego obecność na rynku dała polskim konsumentom oszczędności rzędu 19 miliardów złotych.
Przychód Play w 2011 roku wyniósł 2,67 miliarda złotych, co oznacza wzrost o 33 proc. w porównaniu z rokiem 2010 (2,03 mld zł). Wskaźnik EBITDA zwiększył się o 108 proc. - z 419 do 874 milionów złotych.

Play chwali się także, że z wynikiem 3500 TB miesięcznie jest "prawdopodobnie numerem jeden w Europie" jeśli chodzi o transmisję mobilnych danych. Ponadto sieć podaje, że co trzeci polski użytkownik mobilnego Facebooka jest jej klientem.











