PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Pisma dla mężczyzn tracą czytelników. „Playboy” najbardziej na minusie
Marquard Media Polska przenosi dystrybucję pism do Ringier Axel Springer Polska
Marquard Media Polska przenosi dystrybucję pism do Ringier Axel Springer Polska
„Playboy” stracił najwięcej wśród pism męskich w I kwartale 2015. Tylko „Logo” na plusie
„Playboy” stracił najwięcej wśród pism męskich w I kwartale 2015. Tylko „Logo” na plusie
„Playboy” zrezygnował z nagości tylko w internecie, na papierze dalej „najseksowniejsze kobiety”
Coty Polska po akcji STS wycofuje spot Playboya z rozbieranymi selfie (wideo)
Fatalny wynik „Playboya”. „Men’s Health” na czele pism męskich
Fatalny wynik „Playboya”. „Men’s Health” na czele pism męskich
Kwietniowy „Playboy” z Mają Sablewską na okładce
Kwietniowy „Playboy” z Mają Sablewską na okładce
Coraz mniej Polaków kupuje „Playboya”. Dane sprzedaży pism męskich
Spada sprzedaż prasy męskiej. „Logo” traci najwięcej
Spada sprzedaż prasy męskiej. „Logo” traci najwięcej
Grudniowy „Playboy” z Lidią Kopanią i kalendarzem
Grudniowy „Playboy” z Lidią Kopanią i kalendarzem
Marquard bez dyrektora wydawniczego pism męskich. Odchodzi Piotr Gontowski
Marquard bez dyrektora wydawniczego pism męskich. Odchodzi Piotr Gontowski
„Men’s Health” na czele sprzedaży wśród pism męskich. „CKM” z największym spadkiem
„Men’s Health” na czele sprzedaży wśród pism męskich. „CKM” z największym spadkiem
„Men’s Health” liderem wśród pism męskich, „CKM” i „Logo” tracą czytelników
Spadła sprzedaż pism męskich. „Logo” wyprzedziło „CKM”
Spadła sprzedaż pism męskich. „Logo” wyprzedziło „CKM”
Styczniowy “Playboy” z Kate Moss i kalendarzem
„Men’s Health” liderem sprzedaży po trzech kwartałach, „Logo” 28 proc. w dół
„Men’s Health” liderem sprzedaży po trzech kwartałach, „Logo” 28 proc. w dół