Plenerowe Kino Allegro zaprasza na bezpłatne seanse w całej Polsce

W lipcu w trasę wyrusza objazdowe Kino Allegro, które do końca września odwiedzi 30 miast w całej Polsce. Biletem wstępu na seanse pod chmurką jest zainstalowana na telefonie najnowsza wersja aplikacji Allegro.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Allegro chce zaproponować mieszkańcom poszczególnych miast ciekawą formę spędzenia letnich wieczorów, łącząc to z promocją mobilnej aplikacji zakupowej – mówi Adam Szałamacha, Group Brand Manager w Allegro. - W trasę w Polsce wyruszy wyjątkowe kino plenerowe, w którym biletem wstępu jest zainstalowana na telefonie najnowsza wersja aplikacji Allegro. Korzystając z niej, widzowie będą mogli kupić kultowe produkty ze świata filmu, np. okulary Neo z filmu Matrix czy pierścień z Władcy Pierścieni – dodaje Adam Szałamacha.

W repertuarze letniego kina będą takie tytuły jak: Pulp Fiction, Matrix, Władca Pierścieni, Batman. Przed każdym seansem wyświetlone zostaną filmy krótkometrażowe poświęcone odwiedzanym miastom i ich mieszkańcom. Zostały one nakręcone specjalnie na tę okazję.

Za realizację projektu odpowiada agencja reklamowa DDB&Tribal. Kino Allegro odwiedzi Krosno (10 lipca), Mielec (11 lipca), Dębicę (12 lipca), Inowrocław (17 lipca), Konin (18 lipca), Gniezno (19 lipca), Głogów (24 lipca), Ostrów Wielkopolski (25 lipca), Racibórz (31 lipca), Żory (1 sierpnia), Wodzisław Śląski (2 sierpnia), Świebodzice (7 sierpnia), Jelenią Górę (8 sierpnia), Piłę (14 sierpnia), Tczew (16 sierpnia), Starachowice (21 sierpnia), Tarnobrzeg (22 sierpnia), Skarżysko- Kamienną (23 sierpnia), Cieszyn (28 sierpnia), Mysłowice (29 sierpnia), Kędzierzyn- Koźle (30 sierpnia), Bochnię (4 września), Nowy Sącz (5 września), Nowy Targ (6 września), Siedlce (11 września), Otwock (12 września), Nowy Dwór Mazowiecki (13 września), Świdnicę (18 września), Dzierżoniów (19 września) i Bielawę (20 września).

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii