Plus: 312 mln SMS-ów i 2,3 mln MMS-ów wysłanych w okresie świątecznym

Sieć komórkowa Plus poinformowała, że w okresie tegorocznych świąt Bożego Narodzenia (23.12. - 26.12.) jej klienci wysłali ponad 312 milionów SMS-ów. To o 7 proc. mniej niż przed rokiem (336,8 mln).

km
km
Udostępnij artykuł:

Liczba wiadomości multimedialnych MMS wysłanych przez klientów Plusa wyniosła ponad 2,3 miliona. Tutaj odnotowano blisko 52-proc. wzrost w porównaniu z zeszłym rokiem (1,52 mln).

Najwięcej SMS-ów - ok. 128 milionów - wysłano w Wigilię. Tego dnia między godziną 15:00 a 16:00 użytkownicy sieci wysyłali ponad 12 milionów tego typu wiadomości.

Również w Wigilię wysłano najwięcej MMS-ów - ok. 1,2 miliona. Największy ruch odnotowano tutaj także między godziną 15:00 a 16:00, kiedy klienci Plusa wysyłali prawie 126 tysięcy multimedialnych wiadomości.

Powyższe statystyki nie obejmują wiadomości wysłanych z aplikacji, np. z bramek SMS-owych, ani też wiadomości otrzymanych przez klientów Plusa.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji