Nieudany koncert Plushaka promuje internet w Plush na Kartę (wideo)

W nowej kampanii oferty Plush na Kartę reklamowany jest pakiet internetowy z dodatkowymi 10 GB na korzystanie z YouTube’a. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Spot z kampanii pokazuje, jak Plushak zaczyna w klubie koncert od piosenki ze słowami „Popieść mnie”, po czym zostaje porażony prądem. Reklama podkreśla, że nowa oferta Plush na Kartę jest naładowana gigsami w pakietach internetu mobilnego.

W ramach reklamowanej promocji w wybranych wariantach Plush na Kartę dostępny jest pakiet internetowy, w którym oprócz 10 GB jest dodatkowe 10 GB na korzystanie z YouTube’a. Ponadto korzystanie z Facebooka, Instagrama, WhatsAppa i Messengera nie jest uwzględnianie jako zużywanie pakietu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/plush-abo-reklama-plushak-z-wieloma-numerkami-wideo,7171211863045761a ##

 

Działania reklamujące Plush na Kartę obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, za produkcję spotów - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu