Spot z kampanii pokazuje, jak Plushak zaczyna w klubie koncert od piosenki ze słowami „Popieść mnie”, po czym zostaje porażony prądem. Reklama podkreśla, że nowa oferta Plush na Kartę jest naładowana gigsami w pakietach internetu mobilnego.
W ramach reklamowanej promocji w wybranych wariantach Plush na Kartę dostępny jest pakiet internetowy, w którym oprócz 10 GB jest dodatkowe 10 GB na korzystanie z YouTube’a. Ponadto korzystanie z Facebooka, Instagrama, WhatsAppa i Messengera nie jest uwzględnianie jako zużywanie pakietu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/plush-abo-reklama-plushak-z-wieloma-numerkami-wideo,7171211863045761a ##
Działania reklamujące Plush na Kartę obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.
Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, za produkcję spotów - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum Polska.












