'Po co wkładać palce do gorącej zupy?' w promocji Vifon

Pod hasłem "Po co wkładać palce do gorącej zupy?" prowadzona jestkampania promocyjna marki Vifon. Akcja obejmuje konkurs SMS-owyoraz reklamy w radiu, prasie i internecie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Trwająca od początku lipca promocja zup Vifon opiera się nakonkursie SMS-owym, w którym należy po wysłaniu zgłoszenia jaknajszybciej odpowiedzieć na pytanie dotyczące tej marki. Akcja podhasłem "Po co wkładać palce do gorącej zupy? Łatwiej wysłać eSa!"jest skierowana do młodych, aktywnych osób, wśród których mapromować przyjazny wizerunek brandu.

Promocji towarzyszą działania reklamowe prowadzone w radiu(Eska, Eska Rock, Radio Wawa, RMF FM i RMF Maxxx), prasie (TeleFakt; TeleTydzień; Bravo Sport; CD Action; Popcorn; Play, KomputerŚwiat, Gry) i internecie (komunikator GG, radio GG i serwisyinternetowe sieci GG, portal Wapster.pl, strona wapowawap.wapster.pl, komunikator AQQ), a także w formie SMS-ów z linkiemdo strony wap z bezpłatnymi gadżetami i informacjami o konkursieoraz materiałów POS.

Kreację kampanii - podobnie jak konkurs zaplanowanej do 24sierpnia - przygotowała agencja CAO Group,natomiast za zakup mediów odpowiada dział marketinguTan-Viet.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"