„Poczuj radość jaką daje rodzina” - cztery produkty Microsoftu w jednej kampanii (wideo)

Microsoft rozpoczął globalną kampanię reklamową swoich czterech głównych produktów: systemów Windows 7 i Windows Phone, pakietu Microsoft Office 2010 oraz konsoli Xbox 360 + Kinect. W Polsce za akcję odpowiadają firmy Wunderman i Universal McCann.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Koncepcja kreatywna ruszającej właśnie kampanii Microsoftu wykorzystuje podwójne znaczenie słowa „rodzina”, które określa zarówno grupę produktów tej firmy, jak i prawdziwą rodzinę. Akcja pokazuje pozytywne emocje zapewniane rodzinie przez produkty Microsoftu: realizowanie dziecięcych marzeń z komputerem wyposażonym w Windows 7, nauka przez zabawę z pakietem Microsoft Office 2010, rozrywkowe wieczory konsolą Xbox oraz stały kontakt z najbliższymi dzięki Windows Phone.

Kampania pod hasłem „Poczuj radość jaką daje rodzina” 17 października wystartowała w 26 krajach. W Polsce obejmuje telewizję (wszystkie najważniejsze stacje, z dużym naciskiem na programy rozrywkowe i familijne), internet (bannery, spoty wideo, widget, poprzez który internauta będzie mógł wysłać znajomemu propozycję produktu Microsoft jako prezentu świątecznego, działania w serwisach społecznościowych) oraz punkty sprzedaży. Przy adaptacji kreacji na rynek polski pracowała agencja Wunderman, a zaplanowaniem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu