„Podaruj psa pomocnika” w kampanii Velvet (wideo)

Kimberly-Clark, producent papieru toaletowego i chusteczek Velvet, udostępnił aplikację „Podaruj psa pomocnika”. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez Euro RSCG 4D.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Aplikacja „Podaruj psa pomocnika” pozwala każdej osobie pomóc w zakupie szczeniaków, które zostaną przekazane organizacjom zajmującym się szkoleniem psów m.in. dla osób niepełnosprawnych i niewidomych. Produkująca Velvet firma Kimberly-Clark angażuje się w ten projekt m.in. dlatego, że w jej komunikacji marketingowej od jakiegoś czasu występuje labrador (obejrzyj jedną z reklam z nim).

 

Aplikację „Podaruj psa pomocnika” - przygotowaną i obsługiwaną przez agencję Euro RSCG Marketing House - od początku kwietnia wspierają reklamy w kinach (cztery spoty w sieci Multikino), internecie (m.in. w social media) oraz BTL-u.     Kreację tej kampanii przygotowała agencja Euro RSCG 4D, a działania public relations oraz social media realizuje agencja Euro RSCG Sensors.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą