Podwójna ochrona Garniera

Publicis przygotował kampanię promującą kosmetyki do pielęgnacji włosów farbowanych Garnier Fructis Color Resist.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Spot telewizyjny składa się z dwóch części. Pierwsza z nich pokazuje problem, z którym borykają się kobiety: wypłukiwanie koloru podczas mycia włosów. Druga część prezentuje sytuacje, w których farbowane włosy są najbardziej narażone na blaknięcie: odpoczynek nad wodą w pełnym słońcu i pływanie. Bohaterki spotu, pomimo że właśnie tak spędzają swój czas, dzięki Fructis Color Resist mogą zachować intensywny kolor i blask swoich włosów. Odporność koloru na działanie słońca i wody podkreślona jest również w materiałach POS.

    

„W tej kampanii najbardziej zależało nam na podkreśleniu głównego waloru produktu – doskonałej ochrony koloru, jaką zapewniają kosmetyki Fructis Color Resist dzięki innowacyjnemu połączeniu naturalnych składników i technologii” – powiedziała Monika Zaręba, Account Executive Publicis.

Kampania obejmuje telewizję oraz materiały POS. 30-sekundowy, adaptowany spot telewizyjny będzie emitowany w TVP, TVN i Polsacie, a także w kanałach tematycznych od 23 kwietnia.

Media zaplanował ZenithOptimedia.

Klient: L`Oreal Polska:

Przedstawiciel klienta: Michał Breś – Group Product ManagerAnna Mieczkowska – Product Manager

Agencja: Publicis

Client Service:Monika Zaręba – Account Executive

Produkcja TV:Monika Derda – Produkcja TV

Kreacja:Alex Boucher – Art Director Irena Jagielak – Copywriter.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"