Pół miliona samochodów z ubezpieczeniem Proama

Już 500 tys. osób jeździ po polskich drogach z ubezpieczeniem Proama. Większość z nich posiada maksymalną – 70-procentową – zniżkę bonus-malus.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jak dotychczas Proama jest najszybciej rozwijającą się firmą ubezpieczeniową, w porównaniu do nowych podmiotów wchodzących na polski rynek w ostatnich dziesięciu latach. Proama rozpoczęła działalność komercyjną 29 stycznia 2012 roku i już po jedenastu miesiącach działalności (na koniec 2012 roku) miała 262 tys.  sprzedanych polis. W rozwoju nie zaszkodził ubezpieczycielowi proces zmiany inwestora. Proama rozpoczynała swoją działalność jako oddział francuskiego ubezpieczyciela Groupama SA, a już  w lipcu 2012 roku zostało podpisane porozumienie, na mocy którego Proama z końcem 2012 roku została przejęta w struktury Grupy Generali.

Po kolejnych siedmiu miesiącach działalności Proama niemal podwoiła liczbę klientów – obecnie z polisami Proama po polskich drogach jeździ pół miliona kierowców. 

- Tak dobry rezultat w krótkim czasie, to efekt m. in. multikanałowej strategii sprzedaży. Od początku działalności nasze polisy są dostępne przez Internet, telefon i za pośrednictwem multiagencji. Obecnie mamy podpisane umowy z 1 tys. multiagencji, w których pracuje 10 tys. osób wykonujących czynności agencyjne - mówi Mariusz Kozłowski, Dyrektor Sieci Sprzedaży, Produktu i Likwidacji Szkód w Proama.

Agenci doceniają m. in. udostępniony przez ubezpieczyciela system do sprzedaży polis, w którym został wyeliminowany całkowicie papierowy obieg dokumentów w relacji Proama-Agent.

- System ProAgent dostępny w postaci aplikacji webowej, został skonstruowany z myślą o wygodzie użytkownika, z intuicyjnymi procesami, tak aby w każdym miejscu i czasie Agent mógł wygodnie dokonać szybkiej kalkulacji składki, sprzedaży polisy, sprawdzenia polis swoich klientów, dokonać zestawienia sprzedaży, czy sprawdzić wysokość naliczonej prowizji – wyjaśnia Dariusz Jankowski, Dyrektor IT w Proama.

- Bardzo ważny jest również serwis – w Proama mamy dedykowaną agentom infolinię, której pracownicy mają kompetencje, by większość spraw była rozwiązywana podczas jednej, pierwszej rozmowy telefonicznej. Ponad 90%  telefonów od Agentów odbierana jest w ciągu pierwszych 20 sekund – dodaje M. Kozłowski.

Proama jest pierwszą firmą ubezpieczeniową, która w swojej komunikacji marketingowej zwróciła się bezpośrednio do agentów z zaproszeniem do współpracy, eksponując ich w swoich reklamach.

- Jest to uznanie wkładu oraz potencjału agentów w rozwoju naszego biznesu. Obecnie przez Agentów generujemy ponad 80% naszej sprzedaży – stwierdza Dyrektor Kozłowski. – Jednocześnie bardzo mocno dbamy o kooperację i współpracę między poszczególnymi kanałami sprzedaży, bo wierzymy, że tylko w ten sposób możemy odnieść sukces. Każdy kanał jest dla nas tak samo ważny i w każdym staramy się wyróżnić.

Wyróżnikiem Proama w kanałach direct jest dedykowany Osobisty Doradca dla osób kupujących przez Internet i telefon. Klient otrzymuje imienny adres e-mail do Osobistego Doradcy. Może się z nim skontaktować również dzwoniąc do Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta i wybierając opcję kontaktu z Osobistym Doradcą.

Formularz na stronie internetowej jest skonstruowany w sposób jak najbardziej prosty i przyjazny użytkownikom Internetu. Strona www.proama.pl otrzymała certyfikat Użyteczna Strona z najwyższą dotychczas oceną audytorów programu – aż 95%.

Podstawowy wyróżnik oferty Proama to 70% bonus-malus na OC i AC dla bezpiecznych kierowców, którzy dotychczas mieli 60% zniżkę bonus-malus i nie mieli szkód w ostatnich 12 miesiącach. Obecnie ponad 90% klientów Proama posiada maksymalną – 70% zniżkę. Wdrażając te elementy Proama stała się pionierem na polskim rynku ubezpieczeniowym.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online