Policjanci, strażacy i żołnierze jako bohaterowie w kampanii proszą o pomoc dla swoich dzieci

Ruszyła kampania Fundacji Dorastaj z Nami zajmującej się dziećmi osób, które straciły życie lub zdrowie w trakcie pełnienia służby publicznej. Akcja została przygotowana we współpracy z firmami Telescope, Mojo Films, Media On i AM Art-Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Policjanci, strażacy i żołnierze jako bohaterowie w kampanii proszą o pomoc dla swoich dzieci

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi opinii publicznej na rolę służb publicznych w Polsce i na kwestie odpowiedzialności społecznej za losy rodzin tych, którzy w swojej codziennej pracy narażają życie. - Sądzimy, że ludzie, którzy bohatersko oddają swoje życie w imię naszego bezpieczeństwa, zasługują na nasz szacunek i odpowiedzialność wobec pozostawionych przez nich dzieci - tłumaczy Magdalena Pawlak, prezes Fundacji Dorastaj z Nami.

Akcja zachęca do wsparcia Fundacji Dorastaj z Nami pomagającej dzieciom osób, które straciły życie lub zdrowie w trakcie pełnienia służby publicznej: strażaków, policjantów i żołnierzy. W spocie i na plakatach są oni przedstawiani jako bohaterowie, którzy proszą o pomoc dla ich dzieci.

grafika

W telewizji kampania obejmuje spoty emitowane w kanałach TVP (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Regionalna, TVP Polonia i TVP Kultura - w ramach bezpłatnego czasu dla organizacji pożytku publicznego) oraz TVN (TVN, TVN 7, TVN Style, TVN Turbo i TVN Meteo), a także serię reportaży przygotowanych pod opieką dziennikarską Tomasza Sekielskiego.

Ponadto akcja jest prowadzona w kinach (Cinema City i Multikino), radiu (TOK FM, Złote Przeboje, Rock Radio), internecie (m.in. w serwisach społecznościowych) oraz na outdoorze (citylighty, scrolle i nośniki w autobusach).

grafika

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja marketingu społecznego Telescope. Spot - wyreżyserowany przez Floriana Malaka - wyprodukował dom produkcyjny Mojo Films, a zdjęcia na potrzeby akcji wykonali Radek Polak i Jerzy Mańkowski.

Przy pozyskaniu mediów do kampanii współpracował dom mediowy Media On, a za działania public relations odpowiada agencja AM Art-Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"