Polki nie okazały się przebojowe

W miniony weekend zadebiutowały trzy nowe programy rozrywkowe Telewizji Polskiej. Ilu widzów zainteresowały?

pp - dane AGB Nielsen Media Research
pp - dane AGB Nielsen Media Research
Udostępnij artykuł:

W sobotę o godz. 20.55 TVP2 nadała pierwszy odcinek show „Przebojowe Polki”. Zmagania pań w studiu nie cieszyły się jednak dużą popularnością. Program obejrzało bowiem raptem 1,48 mln widzów, a udziały Dwójki w czasie emisji wyniosły 9,01 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Z takimi wynikami publiczny kanał został daleko w tyle z konkurencją. Prym w tym paśmie wiódł Polsat, nadający „Jak Oni śpiewają”, którego widownia wyniosła ponad 5,3 mln, a drugą i trzecią lokatę zajęły TVP1 i TVN. Wszyscy 4+DataAMRAMR %SHR %10-03-2007PRZEBOJOWE POLKI - TVP21 485 0014,13%9,01%Polsat5 328 54614,81%32,32%TVP14 062 23111,29%24,64%TVN3 162 6638,79%19,18%Znacznie lepszy wynik zanotował inny Dwójkowy debiutant – program rozrywkowy „Smaczne Go”, który w sobotnie popołudnie o godz. 15.00 przeciągnął przed ekrany więcej niż co czwartego telewidza. W sumie kulinarne rozgrywki obejrzało 2,38 mln osób, co dało nadającej show Dwójce pozycję lidera pasma, przed Jedynką, TVN i wyjątkowo słabym o tej porze Polsatem, który emitował wtedy m.in. inny kulinarny show - amerykański „Hell’s Kitchen”. Wszyscy 4+DataAMRAMR %SHR %10-03-2007SMACZNE GO! - TVP22 379 4416,61%26,96%TVP11 538 1704,28%17,43%TVN1 480 9374,12%16,78%Polsat725 0002,02%8,21%Najlepszy wynik spośród trzech weekendowych nowości zanotował natomiast niedzielny program Jedynki „Rodzina jak z nut”, który tuż po „Teleexpressie” zgromadził przed odbiornikami ponad 4 mln widzów, a jego udziały wyniosły 29,16 proc. W czasie emisji widowiska z rywalizującymi muzykalnymi rodzinami, TVP1 była oczywiście liderem pasma, wyprzedzając TVP2, Polsat i TVN. Wszyscy 4+DataAMRAMR %SHR %11-03-2007RODZINA JAK Z NUT - TVP14 068 98611,31%29,16%TVP22 577 7347,16%18,47%Polsat2 353 0636,54%16,86%TVN1 306 2033,63%9,36%Wszystkie trzy nowości TVP gorzej niż u ogółu oglądających telewizję radziły sobie w grupie widzów w wieku 16-49 lat. Tutaj „Rodzina jak z nut” zanotowała udziały na poziomie 25,56 proc., „Smaczne Go” - 23,08 proc., zaś „Przebojowe Polki” osiągnęły jedynie 5,82 proc. udziału. 16 - 49DataAMRAMR %SHR %10-03-2007PRZEBOJOWE POLKI443 3342,34%5,82%10-03-2007SMACZNE GO!815 5524,31%23,08%11-03-2007RODZINA JAK Z NUT1 587 3418,39%25,56%

pp - dane AGB Nielsen Media Research
Autor artykułu:
pp - dane AGB Nielsen Media Research
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"