Wpływy z reklam TVN wyniosły 405 mln zł i były o 7,3 proc. wyższe niż w analogicznym okresie zeszłego roku - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane TNS OBOP, które powstały na podstawie oficjalnych cenników i nie obejmują rabatów.
Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się Telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 297 mln zł (o 2 proc. mniej niż w 2009 roku).
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 251 mln zł, czyli o 18,7 proc. wyższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP 2 odnotowała wzrost wpływów z reklam o 28,6 proc. do poziomu 177 mln zł.
Szóstą lokatę zajęła stacja VIVA Polska, która była jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychody wyniosły 46 mln zł i były o 42,2 proc. wyższe niż rok temu.
Polkomtel awansował na pozycję lidera Najwięcej na reklamę w telewizji wydały w listopadzie 2010 r. firmy Polkomtel, Procter & Gamble DS Polska i US Pharmacia. Dopiero na czwartym miejscu znalazł koncern Unilver Polska, który na reklamę w tv wydał o 35 proc. mniej niż rok wcześniej.












