Połowa pracodawców blokuje pracownikom dostęp do serwisówspołecznościowych

Połowa firm uniemożliwia swoim pracownikom korzystanie znajpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie, jakimisą MySpace i Facebook.

km
km
Udostępnij artykuł:

Pracodawcy blokują pracownikom dostęp do jednego lub obuwspomnianych serwisów. Tylko MySpace blokuje 24,6 procenta, tylkoFacebook 6,3 procenta, a oba serwisy 19,3 procenta firm - informujeserwis internetnews, powołując się na badanie firmy BarracudaNetworks.

Barracuda Networks jest czołowym dostawcą narzędzizabezpieczających i filtrujących treści internetowe. Wyniki swojegobadania odnośnie serwisów społecznościowych firma oparła na danychuzyskanych od około 2.400 swoich klientów.

Poza tym przebadanych zostało 228 specjalistów w zakresiebezpieczeństwa internetowego pracujących w tych firmach. Okazujesię, że 70 procent firm blokuje serwisy społecznościowe ze względówbezpieczeństwa, 52 procent z obawy przed spadkiem wydajności swoichpracowników, a 36 procent z uwagi na negatywny wpływ naprzepustowość łącza internetowego.

źródło: internetnews

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji